ארדן חשף: הסיוע שישראל תספק לאוקראינה

שלמה ריזל No Comments on ארדן חשף: הסיוע שישראל תספק לאוקראינה

בכינוס מיוחד של האו"ם אמש לציון שנה למלחמה באוקראינה, הודיע השגריר ארדן מעל הבמה: "ישראל תסייע לאוקראינה לפתח מערכות התרעה מפני טילים". השגריר קרא למדינות האו״ם: "הנשק האיראני הורג באוקראינה כבר היום אזרחים חפים מפשע וזורע חורבן, מה יקרה כשאיראן תהפוך למדינת סף גרעינית?!"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, נאם אמש (רביעי) בעצרת הכללית של האו"ם שהתכנסה במסגרת אירוע לציון שנה למלחמת רוסיה אוקראינה. ארדן פירט בנאומו את הסיוע ההומניטרי הנרחב שהעניקה ישראל לאוקראינה במהלך השנה האחרונה והדגיש כי ישראל מכירה בשלמות הטריטוריאלית של אוקראינה ותמכה בה בהצבעות באו״ם.

השגריר הודיע בנאומו: "ישראל תרחיב את תמיכתה באוקראינה באמצעות קידום פרויקטים בתחום הבריאות והתשתיות האזרחיות ברחבי המדינה, וכן בפיתוח מערכת התרעה, מערכת מצילת חיים מהתקפות של רקטות וטילים".

השגריר התייחס בנאומו גם לשימוש הנרחב שנעשה במלחמה באוקראינה בנשק האיראני: "כבר שנים שישראל מזהירה מפני משטר האייתוללות הרצחני באיראן, שאינו מהווה סכנה רק למזרח התיכון אלא לעולם כולו ועכשיו ברור לכל שהוא מהווה איום עולמי. הנשק האיראני הורג באוקראינה אזרחים חפים מפשע ומחרב את תשתיות המדינה. משטר האייתוללות הפך את אוקראינה למגרש הניסויים שלו, וכיום הוא מוכר את הנשק שלו לגורמים בינלאומיים מסוכנים. אם זה מה שאיראן עושה היום, אני לא רוצה לדמיין מה היא תעולל אם היא תהפוך למדינת סף גרעינית".

השגריר קרא למדינות האו״ם: "הגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית לא רק תתעורר ותבין, אלא גם תפעל נגד האיום האיראני. למען העם האיראני, למען המזרח התיכון, למען אוקראינה, ולמען העולם כולו, חייבים לעצור את איראן היום, חייבים לפעול עכשיו".



0 תגובות